Sunday, July 26, 2009

Download Rahsia Zango Secara Percuma Sekarang

. Sunday, July 26, 2009

Sedikit pesanan ringkas buat sahabat yang belum mendapatkan ebook Rahsia Zango tulisan Alang. Buat pengetahuan anda, panduan rahsia zango telah diberikan secara percuma kepada umum sejak Januari 2009 lagi. Satu sebabnya adalah kerana terdapat beberapa teknik yang dah tak relevan.

Maka dengan ini, saya sekali lagi menjemput anda yang tetap berminat mengetahui isi kandungannya, sila dapatkannya melalui link ini. Anda hanya perlu masukkan nama, email, kod keselamatan yang tertera serta klik pada butang "subscribe".





Anda kemudian akan menerima email subscribe. Sahkannya dan lebih kurang dalam sejam lepas subscription anda disahkan, ebook rahsia zango akan sampai ke kotak email. Harap bersabar ketika menunggu.


Bersempena dengan itu juga, ebook rahsia zango versi 2 sebenarnya telah dilancarkan pada 11 Julai 2009 lepas. Ianya telah dikemaskini dan turut memuatkan video teknikal sekali. Namanya pun dah ditukarkan kepada Pakej Video Blog.

Sebab ia bukan sekadar mengemaskini cara "monetize" video blog anda dengan zangocash sahaja. Ada beberapa cara lain yang turut diajar.

Saya pun belum sempat lagi habiskan pembacaan dan tengok keseluruhan video yang disediakan. Bila saya dah selesai explore nanti, saya akan buat ulasan untuk anda semua.

Buat masa ni anda boleh download versi lama dulu. Kalau nak dapatkan terus versi kemaskini, sila ke laman pakej video blog.



Jumpa lagi!

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
Rahsia Zango is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com